BESTEL & BETAALINFO - LEVERINGSTIJDEN - RETOUR STUREN - OPENINGSTIJDEN - FAQ

BESTELLEN en LEVERING:
Wanneer de betaling bij ons binnen is wordt je bestelling dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag, verzonden
Je ontvangt een verzendbevestiging per mail.
Levertijd Brievenbuspost: 1 - 3 werkdagen  (niet op maandag en géén track en trace)
Levertijd Pakketpost (verstuurd via PostNL):
NEDERLAND 1 werkdag - 
BELGIË / LUXEMBURG 1 – 2 werkdagen - 
DUITSLAND / FRANKRIJK / UK 2 – 4 werkdagen - 
SPANJE / ITALIË 3 – 5 werkdagen
De aangegeven levertijden zijn een indicatie onder voorbehoud! 
Wat betreft aflevering zijn wij afhankelijk van Post.nl

Zodra het pakket is afgeleverd bij post.nl ontvang je een bericht met een track en trace code.
(geldt niet voor brievenbuspost)

Hiermee kun je precies volgen waar het pakket zich in het verzendproces bevindt en wanneer het wordt bezorgd.

Bestellingen worden iedere (werk) dag verstuurd, tenzij in het bestelproces anders is aangegeven.
Alleen NIET op donderdag want dan ben ik fulltime Beppe en pas op mijn kleinkinderen.
Ik ben dan alleen bereikbaar via whatsappBestellingen die na na woensdag 16.00 uur t/m donderdag 
binnen komen worden op vrijdag afgehandeld.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn factuuradres ?
-Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
​-Je kunt ook kiezen voor afhalen bij een Post.nl locatie. De webshop berekend dan altijd € 7.25 verzendkosten, ook de brievenbuspost. Dit kan helaas niet met terugwerkende kracht aangpast worden. 

Ik ben een zakelijke klant (buiten Nederland maar binnen de EU) Kan ik een 0% BTW factuur krijgen?
Dit is alleen mogelijk als je kiest voor de optie 'vooraf overmaken' en je in het bestelproces je BTW nummer invoert. Stuur  vervolgens een e-mail naar info@ashtown.nl en we zullen een aangepaste factuur met 0% BTW naar je toesturen.
Let er dus op dat je de bestelling nog niet betaald. Wanneer eenmaal de 21% berekend en betaald is, kan dit niet meer ongedaan gemaakt worden.

Wat betaal ik aan verzendings- en afhandelingskosten? 
Nederland (franco vanaf € 75.--) Brievenbuspost € 4,50 / Pakket 7,60
België € 9.95 - Duitsland € 9.95  (franco vanaf € 125.--)
Luxembourg € 15.45 (franco vanaf € 135.--)
France 15.95 (franco vanaf € 150.--)
UK € 18.95 (franco vanaf € 150.--)

Wil je meer informatie over verzendkosten naar het buitenland? Neem dan even contact met ons op!

Kan ik producten ook afhalen - Kan ik jullie bezoeken - Wat zijn jullie openingstijden?
Na het maken van een afspraak kun je de bestelling komen afhalen en/of ons komen bezoeken.
Wij hebben geen specifieke openingstijden.

Bezoekadres is: Ashtown • Tsjerkewei 4 • 8523 NA IDSKENHUIZEN
Je kunt bij ons met PIN betalen.

BETALEN:
Je kunt betalen via iDEAL, AfterPay, PayPal,  Vooraf overmaken (=bank-overschrijving)
BanContact/MisterCash (België) en SofortBanking / DIRECTebanking (Duitsland)

Voor betalen via iDEAL en Afterpay worden geen extra kosten berekend
-Betaal je met PayPal dan wordt er 4% aan kosten over het totaalbedrag in rekening gebracht.
-Via BanContact/MisterCash zijn de betaalkosten  €0.30 + 1.8% kosten over het totaalbedrag.
-Voor het betalen via SofortBanking / DIRECTebanking zijn de betaalkosten €0.20 + 1% kosten over het totaalbedrag
(Sisow is het bedrijf wat voor Ashtown deze betalingen verzorgt)

Kies je voor ‘vooraf overmaken’ dan staat er in de orderbevestiging vermeld dat je het totaalbedrag kunt overmaken naar IBAN NL59 RABO 0340 6346 69 t.n.v. Ashtown in Idskenhuizen.
De bestelling wordt verwerkt op het moment dat het bedrag op ons rekeningnummer staat bijgeschreven.

Bestelling niet geleverd.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen?
Mail, app of bel ons. Om je goed van dienst te kunnen zijn hebben we je ordernummer nodig!

Beschadiging of defect.
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Mochten er toch beschadigingen zijn neem zo snel mogelijk contact met ons op dan komen we samen tot een oplossing.

Ter info: Verlichting doet het niet?
1) LED verlichting heeft een + en - pool / stekker 180° draaien
2) Gloeilampje zit los 
vastdraaien
3) Gloeilampje kapot >>> | vervangen / reservelampjes 
4) Bedrading in het stekkertje zit mogelijk los stekkertje monteren

Hoe kan ik retourneren?
Retourneren mag altijd zonder opgave van reden binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van het product. 

De product(en) moeten compleet, ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden, ongeacht de reden van het terug sturen, niet aangenomen.

Zodra de geretourneerde product(en) zijn ontvangen, krijg je het aankoopbedrag terug gestort met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

Ruilen, voor een ander artikel in de webshop, is, vanwege technische redenen, niet mogelijk. Een nieuwe bestelling plaatsen natuurlijk wel!

Alle informatie wat betreft retour sturen en het retourformalier vindt je HIER


Heb je een vraag die hier niet bij staat?
Neem dan contact met ons op via info@ashtown.nl We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Je mag ook bellen of Whatsappen: 06 - 30151431

© 2008 - 2024 Ashtown | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel